Skratta mer åt "Alvin och gänget" än "Farsan"

DÅ är det måndag igen, lite skrämmande hur fort veckorna går, måndag fredag, måndag fredag hela tiden. Fick hoppa in och jobba i helgen för det var väldigt mkt bokat. Det har gått bra men är lite sliten idag eftersom ja även hann med en utgång i lördags också=) Hade skit kul, mycket roligt folk ute som man träffa på. En person var extra rolig att se, kommer jag leva länge på.
Vi bakade en liten bakis pizza på jobbet igår, vi ska ju om någon vecka öppna upp ett "nytt" ställe på Rocklunda, Squarebox pizza. Där vi ska servera fyrkantiga pizzor, cafe och salladsbar. Riktigt fräsch kommer det bli.
I fredags var vi hemma hos min moster och fira henne. Åt jättegod middag och spela spel och hade jätteroligt.
Jag och Frida gick ppå bio igår, vi gick på "farsan", den var okej, men absolut inte så rolig som jag trodde den skulle vara, skratta väl lite ibland men blev faktiskt riktigt besviken tyvärr=( Skratta mycket mer åt Alvin och gänget. haha=)
See you.



Kommentarer
Postat av: katta

Åh jag kommer och provsmakar pizzorna=) haha

2010-03-15 @ 10:55:51
URL: http://kathleensblogg.blogg.se/
Postat av: Sanna

Eller hur, han skulle ha vunnit!



Jag tänker vara frisk nu, har bokat core och aerobics imorn. Följ med! =)

2010-03-16 @ 00:07:11
URL: http://thesanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0