Träningsfreak

Har tränat tisdag, onsdag och torsdag denna vecka. Körde lite gång och core i tisdag, coreboll igår och idag. Riktigt kul med coreboll, det är något som jag kommer att fortsätta med. De är en bra utmaning och man tränar verkligen kroppens viktigaste del, bålstabiliteten. Rygg och mage och även stjärten. Så himla kul att utmana sig själv att hitta balansen. Igår gick jag med Maria, så himla skönt att gå med någon, bara grejen att peppa varann. Och idag fick jag med mig Frida, hon har inte gymkort på Feel good egentligen men fixade en prova på vecka. Så tanken är att vi ska köra stenhårt den här veckan så vi framför allt hon får prova på det mesta och känna av hur det är att träna på FG. För helst av allt vill jag att hon ska skaffa gymkort där=) Vi jobbar lite oregelbundna tider båda två så vi skulle kunna få ihop ett bra tränings schema=) Ju fler desto bättre och man kan alltid hitta nån man kan träna med.


Kommentarer
Postat av: kusin

Törstiga tjejer! Vilken go tjej den där Maria är♥ Fan så duktig du är, visst är det kul när man kommer igång men att det ska vara så lätt att hamna på latsidan igen. Kramar kusin

2010-03-12 @ 07:52:40
URL: http://www.somepieceofcake.blogspot.com
Postat av: kusin

Menade Frida din resesällskap så klart♥♥ förvirrad

2010-03-12 @ 10:13:13
URL: http://www.somepieceofcake.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0