Shaky shaky

Är precis hemkommen från ett core och box pass på Feel Good. Har tagit i så mycket att jag är helt skakis. Men det var riktigt roligt, känns som bra träning och riktigt bra att få igång konditionen igen. Det bara rann av mig och Frida, helt galet jobbigt. Innan de körde vi core. Så nu har vi pumpat på ordentligt. Upp och gå imorn bitti igen sen köra coreboll på kvällen. Efter de bär det av hem till Maria på ett glas vin, det är vi värda efter all träning=)
Kul med ett break mitt i veckan också.
Nu kommer jag sova gott. Ska sätta i en hårpackning nu innan jag lägger mig och sova med den, att rekommendera förresten. Kommer inte ihåg vad den heter just nu, men skriver det imorn, Du har bara i en matsked med inpackning i håret och smetar in ordentligt, sen lägger du på en handduk eller ett hårband på huvudet och sover med det, håret mår mycket bra av det.
God natt säger jag med mina skakiga händer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0