I sommar ska jag inte ligga i vassen!!!!

Har entret FEEL GOOD idag för första gången på jätte länge. Till och med Raffe i kassan sa "Oj det var länge sen" när jag klev in i dörren=) Tänkte precis innan ja klev in "hoppas ingen säger nått så ja får ännu mer dåligt samvete" haha. men nu är jag igång igen och nu jävlar ska ja köra STENHÅRT. Har liksom spräckt den där bubblan för att inte våga mig dit, kan ibland få känslan att alla ska vara så jävla duktiga och snygga på FG, men när man väl tar sig dit och bara kör brukar ja inte bry mig lika mycket. Har ju kört med min PT väldigt bra men det har ju varit på Rocklunda där vi i princip är själva, vilket är grymt skönt. Dessutom har jag ju en hel del träningskläder som jag måste använda..haha. Har bokat pass idag,imorn och på torsdag. Jag ska inte ligga i vassen i sommar. Ska ju ligga på playan hela dagarna i och då vill ja vara nöjd. Heja Verro kom igen nu, du klarar det!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Tack för att jag fick komma! =)



Du, jag tränar oxå på FG, hör av dig om du vill träna tillsammans. Jag ska börja nu igen, stenhårt tänkte jag!

Kram

2010-03-09 @ 22:22:19
URL: http://thesanny.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jag är inte frisk än, skulle vilja men då blir jag sjuk igen. Väntar lite till! Men då jävlar! =)

Kram

2010-03-10 @ 16:36:51
URL: http://thesanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0