Hemfärd från Sthlm

Sitter på tåget nu på väg hem från Sthlm. Måste säga att jag ändå gillar de här livet med att pendla, de är lite charmigt att se allt folk som springer,går,lunkar fram till dit man ska. För de finns verkligen en av alla. Sen har jag köpt min frukost på pressbyrån som ja nu sitter och avnjuter. Älskar när man är ute i god tid också när man gör allt i sin takt och bara kliver på tåget eftersom jag dagen innan köpte en SMS-biljett:) bästa! Hade en underbart rolig kväll i lördags. Lina och jag satt och prata en massa hemma hos henne först innan vi sen efter några glas entrade Berns via vippen:) sånt gillar jag:) tack för allt Lina. "the special two". Puss

Kommentarer
Postat av: mary

mysigt! men prova att pendla ett år varje dag ;)

hur ser veckan ut då?

2010-03-29 @ 10:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0