Hej och hå

Har ju varit så dålig på att uppdatera sen jag kom hem, sorry för det. Men dagarna har verkligen bara rullat på och jag blir bara blekare och blekare. haha. I lördags var vi hemma hos Maria som har fyllt 25 och fira henne. Vi drack för henne med kan jag säga. Riktigt mysig kväll och trevligt sällskap. Det bästa är att dem flesta ser jag igen nästa helg=) Igår efter jobbet åkte jag hem till Frida. Hon bjöd på hembakad pizza och lite annat gott. Så mysigt. Har fortfarande inte hunnit med att skriva om Thailand, men det kommer. Sen har jag ev lite planer som jag snart ska skriva ut så fort jag tänkt klart och fått till allt, spännande. Den här veckan består mest av att planera inför Ninnies och min stora 50 års fest. Ska bli så grymt kul. Dags att bege sig till jobbet. Vamos a la playa, I WISH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0