Blogg utan bilder är tråkigt

Det är iaf vad jag tycker. Behöver inte vara för varje inlägg men det klassiska kända ordspråket "en bild säger mer än tusen ord" stämmer bra tycker jag. Det blir liksom roligare att läsa när man sen får se en bild. Behöver inte heller vara en bild som relaterar till inlägget. Bilder förklarar en hel del vad du gjort den senaste tiden. Eftersom jag har en miljard bilder och fyllt en extern hårddisk på 1 tb med bilder så bjuder jag gärna på en eller flera=)
Igår var det kalas ute i Irsta hos Ramis och Carro i deras nya villa. Massa folk som var där, en populär kille de där=) 

Har införskaffat mig ett nytt puder från Make up store, såklart. De är verkligen ett smink som passar mig. Köpte en nyans brunare eftersom jag är lite brunare i hyn nu sen jag var utomlands, skulle ha gjort de för länge sen men. Och de BÄSTA av allt är att dem äntligen har fixat puderhållare eller vad man ska kalla de, en sorts påse som du har ditt puder i så det skyddar och om du tappar det går de inte sönder i tusen bitar, även fast mitt aldrig gör de men ändå..haha. Det var på tiden.

Nu dricker jag ett glas öl, ljus öl med is i. Låter kanske konstigt men riktigt gott.
Får se vad kvällen har ett erbjuda.



Kommentarer
Postat av: Caroline

Nämen Thea! :P Hon ser helt förskräckt ut.

2010-03-22 @ 09:56:29
URL: http://thesnorpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0