Systemkamera

Köpte en systemkamera för 2 år sen och har lagt den på hyllan ett tag men har tagit fram den nu igen och tänker börja använda den flitigt som jag en gång gjorde. Det är sån skillnad, vilka fantastiskt fina bilder det blir. Och det är så kul att ta med den. Inlägget innan har jag tagit med min systemkamera och jag bara älskar bilderna.

Den här veckan har bestått av mycket jobb, har avverkat en 47 timmars vecka. Men oj så kul det har varit. Middagarna är roligast såklart, sen börjar svinandet=) Kan inte säga det nog för många gånger, vilket bra gäng vi är som jobbar i år. Vi är liksom bara 4 heltidare och vi gör det så bra. Måste få skryta lite ibland!

I torsdags efter jobbet gick jag med Ann och hennes arbetskompisar till Cirkus och drack och umgicks, vilket roligt gäng kan jag säga, vad jag skratta, konstant i 2 timmar. Tack bästa!
Sen har jag legat i parken varje dag med massa goda vänner och barn, ätit lunch, sprungit spåret och städat lite.


Nu är det dags att göra sig i ordning, ska jobba på ett bröllop idag. Ska bli riktigt kul. Min stora fråga är bara vad jag ska ha på mig??? Förslag någon? Vill ju vara fin samtidigt som det ska vara bekvämt, hmm.
Hoppas solen tittar fram snart.

Dagens bamse kram vill jag ge Kristin, min kära vän och kollega.


Kommentarer
Postat av: Katta

Du är inte så tokig du heller!!  looove you. Puss

2010-06-05 @ 23:26:28
URL: http://kathleensblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0