Stockholm/Mariefred

Jag tog mig till huvudstaden i söndags och hade en heldag med Hasse. Vi gick runt och strosa lite, titta på folk, åt mat (i omgångar)haha, drack öl och hade det trevligt i solen. En skön nationaldag=) På måndag morgon tog jag tåget till Enköping där Maria och Amanda hämtade upp mig, Mariefred blev nästa stopp där vi skulle hälsa på Erica och Gustav. De har köpt hus där. Vi åkte in till "staden" och gick runt där litegrann, en väldigt mysig stad men så liten. Vi tog en lunch och fika tillsammans innan det var dags att bege sig hem för att jobba. Trött som ett as tog jag mig igenom kvällen.

Har haft 2 underbara dagar med underbara människor. Tack för det!


Kommentarer
Postat av: Frida

Vad bra du har det då ;)

Gud va fina bilder på dig, så vacker!

2010-06-08 @ 10:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0