Midsommar 2010


Firade min midsommar strax utanför Enköping tillsammans med Vickan och Evve och en hel del annat folk. Vissa kände jag igen från Sälen men många var nya ansikten, vilket jag verkligen tyckte var så kul och det var just en anledning varför jag valde att fira där i år. Jag är ju inte den som är den och tycker det är så kul med nytt folk. Det var en riktigt bra och anordnad fest. Vi hade betalat in pengar till värdinnorna som höll i festen och de stod för hela paketet, bordsplacering med tillhörande lapp med bilder och text på alla som var där, silllunch med nubbe, färskpotatis, öl och annat gott på dagen, lite fika där emellan, lekar, grill middag på kvällen och massa sång och dans. Nattamat och en hel del draman ingick i paketet också, haha. Så kul att vara utomstående och bara stå på sidan och se på, ett gott leénde fick vi också.
Tack för i år, det gjorde ni bra!

Dagens bästa: Vi hade kanonväder, äntligen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0