Memories

Har en extern hårddisk som rymmer 1 TB. För de som inte vet så är det sjukt mycket, eller rätt mycket om man bara har fyllt den med bilder. De är just vad jag har. Måste allstå införskaffa mig en ny. Är så himla rädd att datorn ska krascha och så försvinner alla bilder. Då skulle jag på riktigt dö. Ni som känner mig vet att jag tar bilder i stort sätt vart jag än är.
Så idag har jag suttit och kollat på gamla bilder. Oj vilka minnen och känslor de väcker. Kan helt ärligt säga att jag njutit varje sekund, minut, dag tillsammans med mina vänner. Underbart!



Skulle på riktigt kunna lägga upp hundra miljoner, miljarder av bilder. Är det någon som vill ha några bilder så hör av er.
Nu ska jag ut i solen.

Kommentarer
Postat av: katta

Åh fan va kul! ja får komma över och kolla igenom massa sen.. de är ju hur kul som helst juh=) bra att någon står för fototagningen... en annan är ju inte så bra på de.... =)

2010-06-16 @ 11:11:40
URL: http://kathleensblogg.blogg.se/
Postat av: Jane

snacka om att du passar mycket bättre i kort hår såg jag nu =)

2010-06-16 @ 18:57:45
URL: http://lifeofjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0