Bröllop

Igår från klockan 15 jobbade jag på ett bröllop ute i Tidö Lindö. Mio och hans (nu) fru Annica gifte sig. Mio är VIK hockeys materialare så han träffar man dagligen när jag jobbar på Rocklunda. En go och gla kille som alla gillar helt enkelt. Det var ett jättefint bröllop med goood mat (de kom ju från Rocklunda liksom) och massa trevligt folk. De anlände med båt och hade vigseln ute och vid en strand, så fint. Jag hjälpe till med fördrink, efter vigseln drink, uppdukning av mat, tårta, kaffe, avdukning sen avslutade jag med att stå i baren. Eftersom Kristin min underbara vän var så snäll och skjutsade ut mig så kunde jag köra "en till dig, en till mig" Blev ett jävla ös efter ett tag=) haha. Kul fest!
Men idag är jag lite bakis, men det hindrar inte mig att bege mig till huvudstaden och fira Sveriges nationaldag.

Dagens bamsekram går till Maria Eriksson som igår festade första gången efter Amandas födsel och lämnade bort henne för första gången också, stort av henne. Älskar dig.
En kram till Wenche vill jag också passa på att ge, hon firade sin 30 års dag igår och jag var inte där. Men det tar vi igen i dec=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0