Trötter

Ja minnsann de är jag visst. Nu ska jag sova men kan inte riktigt slita mig från Frank..haha. Som säkert många andra sitter uppe och tittar på.
Ikväll efter jobbet åkte jag hem till Kathleen, vi käka kebab med bröd ja jag vet att ja fuska lite. Men en gång i veckan får man faktiskt de. Vi spela ett spel som vi spela på nyårsafton förra året där man ska härma en massa djur, med läten. Ett roligt spel men betydligt mycket roligare när man är på fyllan=) 

Imorn är det dags för jobb igen, VIK har match och det ska väl inte bli så spännande, men jobba ska jag och vill jag..
Dagens bästa: En gäst på jobbet satt och prata i telefonen högt så alla på E18 hörde vad han sa, trodde jag skulle garva ihjäl mig, snacka om att han tror att när man pratar i mobiltelefon så måste man SKRIKA=)

Kommentarer
Postat av: kusin

Låter som min pappa det, är du säker på att gästen inte va min pappa Janne?!♥

2010-01-25 @ 16:19:46
URL: http://www.somepieceofcake.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0