Start dag...

På måndag 07.30 startar mitt nya liv med träningen. Då ska ja träffa min personliga tränare och börja komma igång. Vi har bokat 2 ggr i veckan fram till och med mars, vi började så sen ska vi köra ordentligt fram till sommaren. Utöver dem 2 ggr i veckan ska ja köra egna pass, då inte styrke träning utan några pass på feel good eller springa eller gå. Har även fått hjälp med min kost så det ska gå lättare. Känner mig sjukt peppad då jag också ligger här i sängen en lördag kväll LEDIG och inte har druckit en droppe. Låter som ja har problem med alkoholen men de är faktiskt fler av mina vänner som har hört av sig som ska ner på stan ikväll och de kliar verkligen i mina fingrar, men icke.


Kommentarer
Postat av: robin

känns konstigt att vara nycker en lördag??

2010-01-16 @ 22:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0