Sköönt..

Nu ska Vevvo snart gå och sova, har dock redan ligg sår eftersom ja legat i sängen med datorn hela dagen.
Laddat hem olika foto program och provat mig fram, inte de enklaste men kul när man väl börjar lära sig.
Imorn bär det nog av hem till Hollsten på fika, får se.

Jag klara en nykter kväll även fast Frida,Maria,Kristin,Hollsten och nån till hörde av sig just idag och ville ha med mig ut. Snacka om att retas. Men ja sa nej. Nästa gång säger jag inte nej, bara nej till att dricka men följer med ut, för jag har ju haft roligare lördagar än denna. Hoppas ni tar ett glas för mig, jag tycker inte synd om mig själv bara de att ja älskar mina vänner och vill vara med dem=) Men jag kommer må bra imorn, Sköööönt!

Kommentarer
Postat av: maaarrryyy

blev inget för mig heller, kom hem efter 12 från jobbet. dryga fulla människor!



puss mary

2010-01-17 @ 12:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0