Min vän

Jag har en väldigt fin vän vid namn Maria. Vi har upplevt mycket kul ihop i våra dar. Vi har spelat handboll tillsammans forever and ever och pendlat till Eskilstuna ihop och haft många långa samtal i bilen, vi har rest till Australien och Thailand , jag har vart med deras familj i Halmstad sen jag var 14 år. Vi har gjort mycket galet och hon är en helt fantastisk tjej. Nu är det så att hon är gravid och jag är bara så lycklig över det. Hon är så underbart fin så det finns inte. Maria jag älskar dig av hela mitt hjärta och vill alltid finnas för dig precis som vi hade det förr. Kommer du ihåg när du ringde mig mitt i natten och jag kom till dig på Gunnilbogatan, ja tror de var då vi bestämde resan till Australien, de är kärlek det.



Kommentarer
Postat av: Jane

Mysigt med bebismage! =)

2010-01-06 @ 10:25:30
URL: http://janemargaretha.blogg.se/
Postat av: Maria

Du tog ju ett tjockis kort...=)haha,älskar dig med vännen!puss puss

2010-01-06 @ 11:04:32
Postat av: kusin

Söt mage och härligt med en sån fin vänskap! Hoppas ni får gå på en rolig 50 års fest, men kan inte tänksa mig att den inte skulle bli det. kramar i massor

2010-01-06 @ 18:58:36
URL: http://www.somepieceofcake.blogspot.com
Postat av: Anna H

Åh, sötaste tjockis-magen =)

2010-01-11 @ 12:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0