Kreativitet

Min kusins sambo Anna är väldigt duktig på att göra egna smycken. Hon köper olika delar och sätter ihop hur hon själv vill att det ska se ut. Hon stannsar även in namn eller olika budskap på smyckena om så önskar. När jag kom hem till dem igår så hade hon gjort ett JÄTTE fint armband till mig. Jag hade sagt att ja ville ha något som hänger och dinglar för ja gillar ju när de låter=) Hon har skrivit mor, far och bror på dem olika delarna som hänger ner från armbandet. Så personligt och eget, ingen annan som har. Är det någon som är intresserad av att få ett eget personligt armband, halsband eller örhängen så hör av er till mig. Hon kan skriva in precis vad som helst. Mamma fick ett där de stog Liz på framsidan och One of a kind längre ner, sjukt snyggt!

tryck på bilderna för att förstora!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: kusin

Men å så duktig Anna är! Jag vill jätte gärna beställa ett halsband med mina barns namn på♥ Älskar dig.

2010-01-16 @ 15:03:56
URL: http://www.somepieceofcake.blogspot.com
Postat av: katta

Jättefint. Va tar hon för de??

2010-01-16 @ 16:02:19
URL: http://kathleensblogg.blogg.se/
Postat av: pauline

gud vad fin du är människa :O

2010-01-18 @ 14:16:41
URL: http://paulinesjogrensdiary.blogg.se/
Postat av: Anna

va fint du har lagt ut =)glad jag blir!! Jätteroligt att du är nöjd gumman!!

Lite reklam oxå.. perfekt!! Ni som är intresserade kan maila mig om hur ni vill att halsbandet/armbandet/örhängena ska se ut så får ni ett kostnadsförslag!



kram kram

2010-01-19 @ 13:45:55
Postat av: Anna

aa precis.. mail adressen oxå =) [email protected]

2010-01-19 @ 13:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0