Konferens värdinna

Eller nått liknande=) Just idag stämplade jag in 07.15 på jobbet, tillhör inte vanligheterna direkt. Men det är en konferens här nu på morgonen som jag fick åka och göra i ordning, kaffe,smörgås,godbitar,godis, ja you name it. Så nu är de kirrat.
Mike Oldfield strömmar ut i högtalarna och ljusen är tända så dem ska känna sig riktigt välkomna.

Så vad ska jag göra nu då?? hmm...Lite nytta tänkte jag eftersom jag ändå är här. Städa lite och diska rent tabletterna vi har här på borden, som om ni bryr er..haha.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är så duktig min Jonki..

Säg vad inte du fixar,,,kram mamma

2010-01-24 @ 19:14:46
Postat av: Benny

Vad tar ni för mackorna?

2010-01-27 @ 17:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0