Jaha ja

Utan alkohol i 21 dagar, det känns riktigt bra. Klart jag kan erkänna och säga att jag saknar det. Men det kommer och de är ju inte så att jag ska sluta helt, trodde ni de??=) haha nej trodde väl de. Men jag vill testa mig själv lite vilken karaktär jag egentligen har. Och det har gått skit bra. Tur att man har ett jobb att falla tillbaka på och ha nått att göra och "skylla" på. Idag ska jag faktiskt på min första fest, nykter, men jag känner att jag saknar mina vänner sjukligt mycket och vill träffa dem innan jag drar.
Den första ölen jag ska ta är på Arlanda 14.00 söndag den 7 februari, de ni=) Då är de semester!'
Dags att åka till jobbet.

Kommentarer
Postat av: mary

bra vevvo! nu är de mycket lättare att läsa! fy näven va gammal bild på oss!?



tack för bilturen igår:) puss

2010-01-31 @ 11:29:12
Postat av: NINNIE.

Öj! Du åker ju för fasen om några dagar! Måste ses i veckan och styra!! :):) puss puss

2010-02-01 @ 07:58:56
URL: http://ninniesodergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0