Jag har gjort det

Jag prata ju tidigare om att ja är expert på att skicka dumma och pinsamma sms på fyllan, alltså inte pinsamma att jag får skämmas över det dagen efter, kanske lite, mest att ja skriver till personer som jag inte borde skriva till och att ja inte får svar..haha. Så nu, NU har Veronika raderat vissa nummer och alla sms från dessa personer som gör att jag inte kan ta kontakt med dem. Så om dem nu vill mig nått så får dem ta kontakt med mig, vilket inte kommer att hända. Lite sorgligt men va fan, man kan ju inte tjata ihjäl folk och inte få nån respons, Verro fatta vinken, dem är inte intresserade..haha.. Nån gång är de min tur!

Kommentarer
Postat av: Mamma

MIN dotter varför ärver du mina dåliga sidor för..;)



fast du är tuffare än mamma,,,du raderar bort,ska börja med det jag óxå.:)

2010-01-14 @ 13:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0