Jag har bestämt mig

Har hållt på att leta lägenhet nu väldigt länge eller letat och letat mest vart och tittat, vart med och budat och bara vart med för att känna av och få inspiration. Min plan var att flytta nu fram till våren. Men den lägenheten jag väldigt gärna hade velat ha blev de inget med=( Så jag har tänkt om, eftersom jag ska jobba så mycket i sommar, endast jobba i stort sett så tänker jag bo kvar där jag bor nu och SPARA pengar till min framtida lägenhet. Ja jag vet att ni tänker "hon måste ju ha en massa pengar undan sparade", men de kostar lite att resa, vilket jag har gjort en HEL del i många år, köpa tvn, datorer, hemmabiosystem, äga ett hus i fjällen mm mm mm. Så kommer det att bli! Så flyttar jag till hösten i stället. Trivs så bra där jag bor nu så varför egentligen göra nått som jag inte vill göra, än! Jag skiter i´t.


Kommentarer
Postat av: Anna

Du får tänka på mig också ;) Du vet vad jag menar kjaam



/Annapääänna

2010-01-27 @ 20:10:31
URL: http://moreofaj.blogg.se/
Postat av: Liz

Ingen blir gladare än den du bor hos,,,L

Vi kan varandra utan och innan och är nog andra som har mer bekymmer med detta än vi själva,



kram mamma..

2010-01-28 @ 08:10:24
Postat av: kusin

Passa på och bo hemma å spara det är så smart. Nej men ärligt så lär du aldrig titta tillbaka och ångra det nu när du kan lägga undan och alla resor du kunnat göra. Sen har du ju en himla go sambo oxå♥

2010-01-28 @ 08:48:24
URL: http://www.somepieceofcake.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0