Hur gick de då?

Imorse klockan 07.45 entrade jag gymmet på Rocklunda, satte mig på cykeln och värmde upp. Sen kom min PT och då gick vi in på hans "rum" och han börja mäta mig,armar,bröst, magen,rumpa,lår och vader. "Du ska inte fokusera dig vid vikten utan du ska även titta på cm resultatet". Helt rätt! Sen gick vi in i gymmet och fortsatte att köra, jag skulle köra 3 olika övningar och köra de i set på 5 tror ja de var. Men illa som det var började jag känna mig yrslig, blev vit i ansiktet och mådde inte alls bra. Snacka om att gå all in. Det grunda ju med att JAG inte hade ätit frukost, mer än ett glas youghurt. Fick skäll av min PT och gav mig en läxa. "Du måste komma hit väl förberedd om du,vi ska klara de här, med frukost i magen" Också helt rätt! My misstake. Åhh, jag som var så laddad. Men de är bara att ta nya tag imorn, ingen fara sa han, tur de. Nu har ja lärt mig nått.
Detox och örtte inköpt. BRA.

Idrottsgalan i love.

Kommentarer
Postat av: Karolina

HEJ!!

Ja självklart :) det fixar vi. Om du kan fredag eller lördag den veckan vore det super :)

kramar

2010-01-18 @ 23:05:14
URL: http://karolinahollstensblogg.blogg.se/
Postat av: kusin

Ha ha du gick verkligen ut hårt! hoppas det går bättre idag med frukost i magen♥ kram kusin

2010-01-19 @ 07:38:47
URL: http://www.somepieceofcake.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0