Helt fantastiskt kul.

Nu ligger Verro i sängen för att sova, imorn bitti tidigare än tidigast ska jag vara på gymmet för att gymma med min PT i 1 timme och innan det ska jag ha hunnit äta frukost, mycket viktigt har jag hört=)

Får egentligen inte skriva de här för han sa "De här är mellan oss Veronika" . Men måste ändå berätta hur kul det är när folk uppskattar det man gör. För ikväll när jag stog på jobbet inne i disken kom det in en gäst som typ alltid är på alla bandy och hockey matcher och gav mig en present för att hans son för flera månader sen var hos oss och praktiserade, då tog jag hand om honom litegrann. Han tyckte att jag hade vart så snäll mot hans son. Sen titta jag vad de var ja fick, 1600 spänn på Team Sportia. Hallå, 1600 spänn är ju hur mycket som helst. Fatta ingenting, blev så glad att jag mitt i det stora leendet jag hade fråga han, "Får man ge dig en kram?" "nej svara han, eller okej då, en liten" haha. Blev så glad över den gesten, snacka om att han uppskatta mig. Kul.

God natt!

Kommentarer
Postat av: Sunny

Men det var en kul överasskning mycket sport kläder:)

2010-01-20 @ 23:14:27
Postat av: kusin

Vilken grej, härlig överaskning♥Perfekt nu när du tagit upp träningen igen!

2010-01-21 @ 08:07:37
URL: http://www.somepieceofcake.blogspot.com
Postat av: Liz

jag är inte förvånad,,finns bara en Jonki,,puss mamma

2010-01-21 @ 10:49:07
Postat av: mary

fan va kul!! du är duktig du :)

återigen..."verros tur" hihi.

2010-01-21 @ 11:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0