Dagen efter..

Precis landat i sängen med min godis påse..ska titta på Ps I Love You och gråta lite tänkte jag. Extra känslig när man är bakis också..haha
En väldigt trevlig, mysig, rolig och galen kväll igår. Bilder kommer senare, är alldeles för trött för de.
Vill tacka Hanna för allt fint du ordnat och att vi fick vara där, grym lokal.
Sen Frida min lilla party pingla, ingen klår dig på att festa iaf, alltid galet kul att festa med dig. Tack för den roliga, långa galna natten/morgonen=)
Sen måste jag bara säga hur lycklig jag är att jag fick fira nyår med Ann, hon kom ändå trots hennes matförgiftning. Tar tillbaka allt jag sa om dig tidigare, förstod inte att du hade vart så sjuk. Starkt av dig!

Kommentarer
Postat av: katta

matförgiftning heter de=)

2010-01-01 @ 19:00:12
URL: http://kathleensblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0