Bästa far..

Fick tillbaka bilen igår kväll för pappa och jag hade lånbytt med varann. Han hade då fixat lite saker som var nödvändiga, bytt vindrutetorkare, köpt ny motorvärmar kabel, tankat upp bilen och fullt upp alla dessa vätskor som skall vara påfyllda=) Så nu är det bara tuta och köra. Kan man ha de bättre.

Har nyss vart på Ikea och inhandlat en massa ljus, då menar jag massa, sen en dator bräda som jag kan ha min laptop skönt i knät och även en väska till datorn så jag inte har sönder den, de är ju min skatt.

Nu ska de till att äta, är ju så sugen på massor bara för att jag inte får, men de blir 2 kokta ägg, youghurt med flingor och banan. Sen iväg och sola och när jag kommer tillbaka ska ja sätta mig på motions cykeln 1 timme, intervaller dock, order från min PT. Bara att göra´t.

Kommentarer
Postat av: kusin

Heja heja!♥♥♥

2010-01-19 @ 21:01:10
URL: http://www.somepieceofcake.blogspot.com
Postat av: bäste vän!

va fan solar du för?=) du vet väl att de bara är en myt att man gör förbrännan i solariet??..=)

2010-01-20 @ 06:54:11
URL: http://kathleensblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0