Thailand here we come

Igår kväll var en helt fantastikt mysig kväll. Jag, Frida, DG, min kusin Lina var hemma hos Fredda och Sofie och blev bjudna på jättegod mat, helt underbart. Vi drack lite, JAG MED=), Maria och Anders kom också förbi när det var dags att kolla på melodi sen gick vi ner på stan och skaka våra rumpor.
Det bästa på hela kvällen var att jag fick träffa världens bästa Ann när jag skulle åka hem, åh vad jag har saknat dig. Du är så bra, genomgo. Puss till dig.
Nu ska det sista fixas och sen göra sig i ordning för att ta sig till Mattias och sen åka till Arlanda. Me like a lot.

Kommentarer
Postat av: kusin

Trevlig resa!♥

2010-02-07 @ 09:54:56
URL: http://www.somepieceofcake.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0