Resfeber kanske??

Jag har nyss kommit hem från en jätte trevlig och mysig kväll tillsammans med min bror och mor. Vi gick till La pizza och käkade och prata en massa. Dem drack en varsin öl, men jag höll mig till vatten=)
Har inte träffat min bror på väldigt lång tid och har längtat så efter han. Du är min finaste bror och mitt allt. Blev så glad att få se dig. Älskar dig.

Tog fram min resväska från förrådet nu, resfebern börjar krypa sig sakta fram=) Måste börja små packa lite nu så jag har lite koll på vad jag ska ha med mig, så det inte blir en massa onödigt, vilket brukar vara en vana när man ska packa, kan ju inte bara vara jag som alltid får med mig för mycket och så kommer man hem med kläder som är helt oanvända.






Kommentarer
Postat av: kusin

Skönt att du hann få en dos av din fina brorsa nu innan resan♥ Älskar er

2010-02-02 @ 20:46:30
URL: http://www.somepieceofcake.blogspot.com
Postat av: Liz

Min finaste "gut" så mysigt att ses igen,,

Det var en trevlig kväll med mina älskade barn.



kramar mamma

2010-02-03 @ 12:47:43
Postat av: Anonym

Stor kusin... Va mysigt för er. Att få rå om varandra lite. Jag börjar oxå få lite res feber nu. För oss är det 5 dar kvar. Massor med kärlek/ Stina

2010-02-03 @ 20:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0