Mycket att stå i

Den här veckan kan man säga är riktigt fullspäckad, allt i sista minuten för att hinna med. Men det gillar vi.
Idag löste vi musik problemet min dator plus Mattias högtalare och jag har skaffat Spotify premium så kan lyssna offline i Thailand, vilket är mycket viktigt, med musik alltså.
Sen iväg och träffa pappa och umgås lite med han.
Imorn tisdag träffa mor och bror, ut och äta och bara umgås.
Onsdag upp på morgonen och vaxa benen, på kvällen bada bastu med Kathleen och några fler, skrubba kroppen och peela sig lite. Även där umgås och mysa med vänner.
Torsdag till skönhetssalongen och färga ögonbryn och fransar, om man ska vara utan smink i 16 dar så vill man va lite fin. Efter det till frisören och färga mera slingor.
Fredag jobba match.
Lördag till Karro och göra mina naglar. Äta lunch med min kusin och festa med vänner på kvällen, det är ju ROCK TEMA på Bill och bob´s. Följ med vettja. Vet dock inte om jag ska dricka än, det lutar åt att jag inte ska göra de vill nog spara mig till söndag, vi får se helt enkelt.
Älskar´t

Kommentarer
Postat av: Jane

Jaså gjorde du det =)

Jag e klar med bloggen, ville ha den mer stilren och inte så plottrig, känns bra tycker jag.

Bytte blogg för att jag vill starta om på ny kula helt enkelt, men vill ändå inte radera den gamla, då fick det bli sådär... ;)

2010-02-02 @ 09:11:41
URL: http://lifeofjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0