Framme i paradiset

Hej alla.
Forlat att det har tagit lite tid, men de har vart lite rorigt dem senaste dagarna och jobbigt att stalla om sig med alla tidskillnader och allt. Men vi har det valdigt bra. Boendet ar valdigt flott, ett helt fotbollslag far plats i samma rum..haha. Vi har 7 sangar, 3 handfat, 2 toaletter och 2 duschar som ar gigantiska, sa vi behover inte vanta pa varann sarskilt lange for att vi ska bli klara. Badar hela dagarna, dricker lite ol, ater god mat och bara njuter av tillvaron att ta de lugnt. Idag har Frida och jag vart ute och letat boende, vi har hittat bungalows som ligger vid stranden, det far funka sa lange. Igar kvall at vi middag ute pa stranden, drack en ol var, en drink var, barnen 2 lask var, tillsammans blev det 250 kr,TILLSAMMANS, det ar helt okej pris faktiskt. Jag at kyckling med gronsaker och cashew notter en dag och betalade 20 kr for den tallriken. Bilder ar tyvarr lite svart att lagga upp men ska forsoka senare. Tanker pa er alla. Min telefon funkar inte att skicka sms ifran, 3 suger, sa ska val forsoka uppdatera lite har sa ni vet att vi lever.
Mamma, jag alskar dig!

Kommentarer
Postat av: Liz

Wow Wow Wow,,,nu vill jag emigrera,,kan det se mer underbart ut,,herregud,,och här sitter jag,,men unnar er detta härliga,skönt att få lite livstecken från dig,,tessan o jag saknar dig,,,

ha det fortsatt gott nu,,älskar dig med,,stora kramar från mamma.

2010-02-11 @ 08:23:17
Postat av: Andreas

Härligt det ser ut. Njut på du kusse och längta inte för mkt hem till snön. =) kram

2010-02-11 @ 10:04:03
Postat av: kusin

Underbart du verkar ha! Älskar dig♥

2010-02-11 @ 11:32:23
URL: http://www.somepieceofcake.blogspot.com
Postat av: Anonym

älskar det sista meddelandet till mamma. Fick en tår i ögat och skrattade lite eftersom jag vet hur nära ni är! Hoppas du hann få mitt sms. Kändes som om vi aldrig hann prata nånting, och du hade tankar på din resa i lördags.. men jag hoppas verkligen vi får tid att hänga lite bara du och jag. Ni verkar ha det underbart, njut av livet. Här är pisskallt igen.

massa kramar å pussar

2010-02-11 @ 21:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0