Close to the Paradise

Nu är det inte långt kvar till planet lyfter från Arlanda. Har tagit fram resväskan och packat i en hel del. Ska gå igenom det en ikväll, imorn och en gång till=)

Igår var jag och min mamma hos frissan samtidigt. Vi har ju samma frisör, världens bästa också. Hon är genom go och så bra, ägnar verkligen tid åt en när man är där så länge och lägger ut så mycket pengar. UNIK heter salongen och hon heter Eva, att rekommendera. Mamma blev skit snygg i håret, jag är i fas 2. Ska ju bli blond och gjorde 1:a steget slingor förra gången och den här gången 2:a steget. Blev bra men de är en mellanfas så det ska bli bättre.
Uppdatering då: Har vart utan alkohol i 27 dagar. Druckit Detox i 20 dagar, alltså klar. Gått ner -4 kg. Tränat med min PT 2 gånger i veckan och fått resultat, styrkemässigt. Och kroppen mår allmänt bra. Tummen upp för mig!

Idag fredag ska ja jobba hela dagen och kvällen, VIK har match. Imorn blir en spännande dag. Återkommer mer om det senare.


Kommentarer
Postat av: Liz

du är så fyndig min dotter,,,,



och vilken PONDUS du har,,grattis t fyra kilo,,bra jobbat verkligen,,



kram mamma,

2010-02-05 @ 14:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0