Planering

img_5207 (MMS)

Oj vilken mysig kväll vi hade hemma hos Kristin igår. Vilken lägenhet hon och Andreas har flyttat in i, hon har verkligen smak den där tjejen. Vi satt och prata konstant i 6 timmar och tiden bara flög iväg. Jag värderar verkligen sånna här kvällar så himla mycket mer än många andra. Man får ut så mycket av de. När jag flyttar ska jag bjuda hem alla jämt:) Det är så kul nu när man ska flytta, jag går verkligen runt och kollar hur folk har det och får inspiration:) längtar! Har vart och köpt soffa, matsalsbord och en matta. Så himla kul att inreda och köpa nytt:)  Sista arbetsdagen idag och imorn är det nyår! Vi är 10 styckna som ska fira hos Kathleen och Ola med 3 rätters på menyn. Jag kan helt ärligt erkänna att det ska bli så jävla skönt att slå ner arslet och få bli ompysslad. Jag sliter alltid åt andra men nu ska jag njuta:) jag tror jag kör samma outfit som på juldagen fast en annan kavaj, hmm vi får se vad jag känner imorn när jag gör mig klar. Det ska bli sååå mysigt och trevligt med alla som ska dit och spänd på vad som bjuds på menyn:) upp o hoppa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0