Make up store

Kristin sa en sak till mig igår som fick mig att tänka till "Är det nåns sminkväska man ska sno så är det din, alla dina produkter kommer från Make up store" Och hon har så rätt, det mesta, inte riktigt allt, men nästan allt kommer från Make up store, foundation, puder, rouge, concealer, ögonskugga, eyeliner, läppstift. Allt förutom mascara. Så det som ligger i min väska just nu, som används mest, är ett värde på ca 2000 kr och ögonskuggor som ligger på sidan om, som inte används lika ofta, är ett värde på ca 1200 kr. Men jag bara älskar det sminket. Var senast igår och köpte 2 nya läppstift och 2 ny ögonskuggor, inspiration från Pernilla Wahlgrens blogg=)


Förresten, fick ett glatt sms igår av min vän Maria "Storchen" från Eskilstuna där det stod: "Tror du kommer älska mig nu. Hittade precis din kavaj. Det har hängt en jacka över så jag har inte sett att den va här" *lycka* Jag kommer få tillbaka min leopard kavaj. Nu vet jag nån (Kathleen) som kommer att säga "Du och din jävla tur", kan inte annat än hålla med, när ska det sluta??=)

Min kavaj=)

Imorn drar vi.

Dagens största kram går till Amanda som fortfarande är sjuk=(
Dagens största puss går till Kathleens mage som är sååå fin
Dagens största handslag går till mig själv som fortfarande orkar gå på efterfester.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0