Bildmarathon


Semester i Helsingborg

Winnerbäck Stockholm

Winnerbäck Stockholm

Anna Björk träffar Junia på stan=)

Söta Anna Björk hälsar på i Västerås

Mamma Emma och Anna Björk i Västerås

Mys i parken. Bästa!

Fina Amanda skrattar i vagnen

Jag har haft underbara dagar och hunnit med att umgås med människor jag älskar. Fick även se Kathleens och Olas hus förra veckan, oj vad fint det är och kommer bli. Gillar´t.

Jobbade på Rocklunda i fredags, konstig känsla, men så jag har saknat mina arbetskamrater Antan och Christer.

Jag är delad och förrvirrad för framtiden. Men jag vet att allt kommer att lösa sig.

Snart är jag tillbaka till verkligheten mina vänner, så gott som iaf=)

Nu är det dags att lägga sig, ska skjutsa Kristin, Andreas och Milton till Arlanda imorn bitti. Önskar jag själv hade kunnat åkt, men kanske senare???
Ciao!


Kommentarer
Postat av: kusin

Tittar du förbi mariered på vägen hem igen eller? puss puss kusin

2010-08-16 @ 07:30:14
URL: http://www.somepieceofcake.blogspot.com
Postat av: Emma

Vilka fina bilder du tog på mitt hjärta =) Tack för i torsdags och så ser vi framemot lördagen =) Kram

2010-08-16 @ 12:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0