Ännu mer lycka!

Igår hade jag hand om ett stort sällskap på 14 pers och det var inte vilka som helt, utan det var mina goa härliga vänner. Ramis och co skriver jag så vet dem som vet=) Helt fantasiskt hur glad man kan bli av att träffa sina vänner. Som Ramis sa "för att få träffa dig Verro så måste man komma till ditt jobb" Helt rätt, den här sommaren har det verkligen vart så. Och Ramona gav mig beröm och dem dricksa bra, det blir bara så himla mycket roligare då. Och inte för att det var nog, lite senare på kvällen kom Maria, Ninnie, Hanna, Frida och Fia, några som jag inte träffat på sjukt länge. Så ja styrde upp ett bord där till brojdarna och serva dem med dryck. Jag bara älskar´t. Mirza som är våran entrévärd sa till mig "sådär skulle du aldrig dona och fixa till nån annan" =) Helt sant, jag säger som du skulle ha sagt "de där är som mina brödar, fast systrar, dem behandlar jag med kärlek", han förstod precis=) Min kväll var den bästa igår. Tack, TACK för att jag är omringad med så underbara vänner. Och förlåt för att jag kramar och pussas på er hela hela tiden (fått det av min far) men det är ju för jag tycker så mycket om er och är rädd att det inte ska märkas bara genom att jag är, sån är ja!! Kärlek till er.

Nu väntar jobb. Pussen

Kommentarer
Postat av: kusin

ha ha jag vet hur det är det där med pussar och kramar...det har jag fått från min mamma.♥

2010-08-07 @ 11:09:45
URL: http://www.somepieceofcake.blogspot.com
Postat av: Jane

Hur går det med kärleken då Verro?

Ser ju bara en massa snack i gåtor på fejjan ;)

Lammkött och en massa annat ;)

Nyfiken som man e så lär man ju fråga ;9

KRAM

2010-08-12 @ 12:26:47
URL: http://lifeofjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0