Vinprovning

Igår var vi på vinprovning på Bill & Bob´s där jag ska jobba i sommar. De var riktigt bra att gå igenom sortimentet vi ska sälja i sommar så man har lite hum om vad man har i lagret, förra året drog man säkert till med en och annan vit lögn, de kan ju inte begära att man ska kunna självmant. Men nu hade vi iaf en snubbe som presenterade varje vin och förklarade varje vin för sig, riktigt bra! Kör min jobbpremiär på fredag och helt ärligt så känns det sådär, min magkänsla säger inte 100 % bra. Men de är nog bara för de andra har jobbat där nu innan vi drar igång för sommaren och de kan kassan och menyn lite bättre än mig. Ja kommer få fråga ihjäl mig, men sånt får man ta. Ja kommer säkert in i de snabbt eftersom ja var där förra året så har ja lite koll.
Men det ska bli skitkul. På så sätt så känns det jättebra, bara ja kommer in i de. Är så tacksam att jag har en sån bra chef på Rocklunda, han har verkligen inte satt käppar i mina hjul nån gång sen ja börja där. Jag har fått ledigt när ja velat, åkt iväg på mina resor, fått ha min(vår) fest på mitt jobb för riktigt bra priser. Han är guld värd för mig kan jag säga. Tusen tack för allt George.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0