Så nära att kliva på tåget!

Har varit ute i pappas och Mias torp idag som verkligen är ett kanon ställe. Vi satt i solen hela eftermiddagen och bara njöt och smällde i oss en massa påsk godis och åt en massa god mat. Grillade kålbotten som det heter, inte så många som vet vad de är men där uppifrån vi kommer äter man det framförallt när man är ute och åker skoter och grillar. Och eftersom jag inte är uppe i Drevdagen den här påsken (vilket är min första ever, känns lite konstigt faktiskt) så försökte vi få Drevdagsstämningen hit till Västerås, vi lyckades väldigt bra kan jag säga. Pappa hade byggt en soffa av snön och lagt filtar och gjort det riktigt mysigt, precis som vi gör i Drevis. Jag och Dennis tävlade även i att skjuta med luftgevär, skit kul och jag vann=) Efter det åkte jag hem och satte mig framför tvn och var så himla nära att haka på en utgång, men jag banga den här gången och hoppade in i duschen i stället och la in en hårinpackning som jag nu ska sova med, riktigt bra grej. Sen upp imorn och gå till jobbet, de tar ca 50 minuter och är en väldigt skön promenad och bra start på dagen. Lite pluspoäng till mig faktiskt=)


Kommentarer
Postat av: Kusin

Å va mysigt ni verkar ha haft♥ Duktig du är som går till jobbet, bra kämpat! Ha en bra söndag. Älskar dig

Nästa år tycker jag att vi åker till Drevis allihop hihi♥

2010-04-04 @ 09:00:03
URL: http://www.somepieceofcake.blogspot.com
Postat av: Dennis

Grym dag de där:D

2010-04-15 @ 21:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0