Kul dag

Jaha, den här dagen verkar ju bli jätte spännande, not. Ligger hemma med feber, förkylning och hosta. Måste lära mig att lyssna på kroppen men har sån panik över att jag är hemma idag då ja ska jobba, ja jag vet att ja tjatat om de ganska mycket men va fan, känner mig förjävlig rent ut sagt. Sätter alla i skiten liksom. Men är man sjuk så är man. Skit och pannkaka också.
Ha en bra valborg alla, själv ska ja tycka synd om mig själv, stänga av alla telefoner så ja inte kan bli nådd och glo på ett gäng filmer.
Over and out.

Känner mig såhär hängig=)

Kommentarer
Postat av: NINNIE

HAHAHAHA ja döööör! Vilken bild!!!!

2010-04-30 @ 21:06:43
URL: http://ninniesodergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0