Timmar

Nu har jag suttit i timmar för att försöka reda ut de här med bloggens design, kan säga till alla er mina nya läsare att jag börjar förstå lite, men de är inte lätt. De här är ju ett heltids jobb och det kan ja säga har jag ett redan så den här bloggen kommer bli myket enkel, men nått som ni kommer få se mycket av är BILDER, jag älskar att ta kort och kommer nog bli en flitig bloggare via bilder iaf=)
Behöver hjälp med en grej: Hur får jag fler bilder där uppe, vill inte ha en och samma utan kanske 3 olika???

Nu blir det söndags mys och mer bestyr med bloggen, ja är ju för ovanlighetens skull ledig!!!
Wheee.

Fridens!

Kommentarer
Postat av: Jane

Hej hopp!

Jag e helkass på bloggdesign, har alltså INTE gjort min blogg själv. Men sök på google efter bloggdesign så brukar man kunna hitta nån kunnig människa som kan hjälpa till =)

2009-12-13 @ 14:15:08
URL: http://janemargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0