Tack.

(JAG HAR INGENTING ATT GÖRA PÅ NYÅR!!!!!)

Tack för alla kommentarer, trodde på fler men kanske inte så många som läser..haha. Liv, Rosa blir det inte=) Kanske nästa gång..haha..
Men eftersom nästan alla har röstat på mörkbrunt så måste jag bara få förklara. Jag trivs jättebra i det och de är den färgen jag vill ha nu. Men jag vill bli blond till våren och eftersom jag åker till Thailand i feb så måste jag börja nu, med slingor och sånt för att det verkligen ska bli blond. Så det blir nog slingor imorn ändå, tror jag. Eva min frisör är ganska duktig på att övertala mig så vi får se=)

Har känt att jag börjat fått en vagel i ögat, nu när jag vakna har den blivit större=( Skit och pannkaka. jag vill inte ha en vagel i ögat igen.....suck.. man känner sig ful och mår bara konstigt i hela ansiktet.


Over and out.

Kommentarer
Postat av: katta

Men varför frågade du då om du redan bestämt dig din lilla toker!!!! Ja tycker iaf mörkbrunt! blond kan du bli året därpå=) Puss

2009-12-29 @ 10:59:54
URL: http://kathleensblogg.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja, jag tycker blond, blondie:) /Anna jansson

2009-12-29 @ 11:27:13
URL: http://moreofaj.blogg.se/
Postat av: kusin jeanette & bea

hej hopp nu har jag läst din blogg, lite seg- har så mkt att göra!! jag o bea titta o jag tycker mörkt o bea tycker blont (haha) bea ska bli blondin själv nu igen, så de ett himla velande på oss i släkten men färga håret tycker vi om. kram

2009-12-29 @ 12:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0