Suck


Sitter på jobbet nu och inväntar gäster som ska äta jul bord kl 18. 16 pers, hur kul låter det liksom.. Sådär va...
I lördags åkte jag till jobbet (ja, jag vet att ja var ledig) men för att dricka lite vin och öl och äta skit god pizza och umgås med några av mina arbetskamrater och försöka övertala Becka med att följa med till Tabasco, jag lyckades=) Vet inte om jag var duktig på att övertala eller om hon var lättflörtad..haha.. Kul hade vi iaf, som vi haft båda gångerna vi vart ute tillsammans. Vill tacka min underbara vän Kathleen för att du skjutsade mig!


Kommentarer
Postat av: Becca

Aa, du e nog för jävla bra på övertala mig ;;) hihi... kul har man alltid med dig! :D

2009-12-15 @ 17:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0