Sola

Kom iväg från jobbet i ganska bra tid så jag tänkte jag skulle hinna iväg och sola, tvätta bort sminket på jobbet och gick ut till chefen, vill du se mig utan smink så får du passa på nu=) Han tyckte jag var mycket finare utan smink, såg mer ut som en fin norrländsk tjej sa han, haha... tack George, men håller inte med dig=)
Hur som helst så kom jag till solstudion utan kort, så det blev inget om jag inte orkar åka efter hjälte galan! De är inte första gången, man blir så trött.

Bild tagen i Thailand 2007 utan smink


Kommentarer
Postat av: Elin

Lika vacker utan som med!♥

2009-12-15 @ 07:26:07
URL: http://www.somepieceofcake.blogspot.com
Postat av: Island

Du är alltid lika vacker Veronika!

2009-12-15 @ 09:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0