Sådär ja

Nu har jag precis kommit hem från jobbet, blev en kort men intensiv dag idag, skönt. Är så trött efter helgen. Det blev ju ändå en 2 dagars, kunde ha blivit 3 dagars (restaurangfesten) men det hände något hemskt igår som gjorde att stämningen inte var den bästa=( Vad är det som gör att människor väljer att avsluta sitt liv?? Jag kommer ju från en liten by ovanför Idre, igår fick vi samtalet att någon (inga namn) har tagit livet av sig. Från att ha den mysigaste stunden med middag och släkt och vänner här på besök (eftersom min mamma och min kusin Andreas fyllde år) till att det totalt vändes upp och ner på bara nån minut. Herregud. Hur mycket orkar en människa egentligen?=( Nu kände jag inte han som tog sitt liv så mycket men vet vem han är eftersom byn är så liten och alla känner alla men många i min släkt gjorde de och jag lider med dem och ger er en STOR kram.
Nog om det.

Helgen som var, var mycket händelserik. Men tänker inte nämna några detaljer, ni som var med vet.
I fredags var jag ute med Frida och vi gick all in kan man nog säga, hettsa varandra riktigt kul hade vi=)
Lördag hade vi våran årliga julfest hemma hos Matilda. Jag måste nog få säga att det som var roligast var att träffa alla som man inte gör lika ofta längre, kul att äta tillsammans och prata med alla, det lilla vi hann. Men sen blev de inte riktigt som jag hade tänkt mig iaf, karaoken var inte öppen och vi fick hastigt ta oss till BMB tidigt och där var det typ öde och fortfarande nån julshow. Alla hängde inte med heller så redan där splittrades vi, tråkigt tycker jag=( VI hade skit kul på bmb ändå, det blir vad man gör det till. Ska lägga upp några bilder här men dem flesta kommer hamna på facebook så håll utkik.

Nu ska det inhandlas julklappar...

Julfesten 2009:

'
Värdinnan:


Mammas födelsedag:
      
Världens bästa mamma:   
                         


Kommentarer
Postat av: Elin

Å va fin du va på festen! Liz är även världens bästa moster♥♥

2009-12-21 @ 23:05:24
URL: http://www.somepieceofcake.blogspot.com
Postat av: Liz

nu fick jag se hjärtat med kaviar...Jonki min,,du är mitt allt och även din bror,,,saknar min son såååå mycket,,

2010-01-22 @ 08:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0