New Years eve 2009

God morgon.
Vakna första gången i morse kl 08.00 att jag hade ont i ögat. Då gick jag upp och hämta en varm handduk och la på mig den över ögat och så somna ja om till nu. Mår faktiskt inte så bra och det känns jätte tråkigt. För den här dagen är fylld med så mycket roligheter. Det är ögat och förkylningen som spökar. Blir tokig. Pulka åkning på Rönnby står på schemat. Sen hem till Hanna på bubbel och massa god mat nere i en skit fräsch lokal. Känns riktigt bra att ha fått nyårsafton styrd. Jag får bara försöka hålla ut, de är ju bara nyår en gång per år.
Hanna och jag var på grytan och handla igår, riktigt skönt för de var inte en käft där. 3 rätters står på menyn ikväll. Vi förberedde efterrätten också, mys pys att få vara med Hanna en hel kväll och prata igenom massa=)

Var ju hos frissan igår. Bilder kommer sen. Men nu är jag i en mellan fas, har slingor i hela mitt mörka hår som fortfarande skymtar i rött, brunt och så nu slingorna. Helt okej faktiskt. Klippte av en hel del också. Har ju inge tålamod, vill spara men=)
Upp och hoppa Verro!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0