Lilla Julafton

Kände mig helt död och bara irriterad över allt när jag kom hem idag. Som vanligt fick min mamma ut över det när jag klev innanför dörren, men hon får ofta in mig på en bättre bana, bara för att hon är så underbart bra som hon är. Tack mamma!
Dan innan julafton så är det lilla julafton och det brukar vi "fira" med att baka av skinkan och prov smaka den, laga jansson som vi brukar ha med till dit vi ska på själva julafton, dricka lite glögg och vin och kolla på uppesittar kväll programmen. Det brukar vara väldigt mysigt. Min bror, ja och min mamma var tillsammans förra året. I år ska jag till pappa och Mia, min bror är i Mockfjärd och min mamma får besök av min moster och kusin Pierre, så hon blir inte ensam iaf. Nu ska jag slå in mina julklappar som jag ska ha med mig.
Nästa år ska jag INTE fira jul i Sverige, så sant som jag sitter här.
Punkt!

Jul 2004=)


Kommentarer
Postat av: Elin

Krama om min morbror när du träffar honom idag! God Jul till min fina kusin..vi ses om 1,5 vecka.♥♥

2009-12-23 @ 18:12:53
URL: http://www.somepieceofcake.blogspot.com
Postat av: NINNIE.

Detsamma vännen!!!! :):)



Tror föresten att jag kommit på varför din header är dubbel. När du spar ner bilden så måste du öka pixel till 1000. Så den inte är kvar på 400! Då får du den över hela tror ja?!



Puss

2009-12-23 @ 23:18:57
URL: http://ninniesodergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0