Klar

Nu har jag gått på stan sen klockan 17 med mamma och uträttat massa ärenden och handlat julklappar, hann till och med att besöka harrys för en burgare och öl=) gott!

Så nu är alla måsten klara, har bara två små saker kvar.
Handla ett jätte fint pannband som jag tittat på förut men nu var det på rea så då var det bara att köpa:

Sen ett par favorit jeans, Cheap monday(rekomenderas verkligen att prova dem) 400 kr och skit snygga på, har ett par i svart och nu dem här:

Jag använder make up stor foundation och köpte en för ett tag sen, men eftersom jag har blivit blekare så har jag börjat tycka att den gör mig orange i ansiktet därför köpte jag en ny annan färg idag, resultatet får ni se imorn:

och min julklapp såklart, som är till.......De säger jag inte för de är hemligt än så länge=)



Och så träffa jag Hollsten och Junia på stan, mys pys.


En sak till, Kathleen jag har inga pengar på mobilen men om du läser så JA självklart kommer jag imorn.
Lina, jag ska ladda på min mobil imorn bitti så ringer jag dig, saknar ihjäl mig efter dig.
Puss och god natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0