Julklappar..

För några jular sen så kom någon smart snille på (kommer inte ihåg vem) att istället för att köpa en massa dyra julklappar och egentligen som man gör, byta pengar med varandra, så kom vi på att dra lott, alltså skriva upp alla namn på dem som firar tillsammans sen träffas man en kväll nån vecka innan jul och drar lott med ett namn på. Då får man en person och ska då köpa en julklapp för ca 500 kr. Inte mycket pengar och inte lite heller, men ändå så rimligt att det blir något rejält. Jag drog min lott idag=) *tihi*. Jag fick en bra person, iaf en lätt. men vi ska ju förstås inte säga vem det är för då blir det ingen överraskning. Vi har även gjort så att vi ska försöka koka ihop ett rejält rim också eftersom det bara är ett paket vi lägger ner tid på. Ett tips på hur man kommer ur en billig jul!! Helt klart värt det, man är ju ändå så vuxen nu så man gillar ju mest bara grejen att umgås och äta gott och spela spel och bara ha det mysigt. Självklart skulle jag inte tacka nej till massa julklappar. Men det får vi ta igen sen när jag får barn=)
Nu ska jag åka och räkna kassan.bjuder på lite bilder från olika jular, bla Norge,Drevdagen,Önsta gryta och den sista förra året på Teneriffa=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0