John blund.

Ligger redan i sängen men kan inte riktigt somna än. Har vart med min bästa vän Kathleen och hennes lillebror Krille ikväll, som är hemma över julen. Först var Katta och jag på maxi för att handla lite måsten, men det var så mycket folk och alla var galna så K glömde hälften=)
Efter det åkte vi hem till henne och åt först lite mat sen var det dags för lite pepparkaks bakning, första för mig i år. En mycket trevlig kväll och tokheter, som det alltid blir när vi är tillsammans. Som Krille alltid säger "Ni blir som 2 fjortisar när ni är tillsammans" kan väl stämma, men det är ju UNDERBART att skratta massor. Fick en julklapp av K som jag fick öppna ikväll, så gulligt=) Jag hade också köpt en till henne som hon nog inte hade räknat med, vi har slutat ge till varandra, men båda blev glada!
God natt.







Kommentarer
Postat av: Elin

Härligt med riktigt bra vänner och mycket skratt♥ Fin du är i mörkt hår förresten!

2009-12-23 @ 09:23:43
URL: http://www.somepieceofcake.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0