Insomnia..

Min klocka ringde för en timme sen men jag kommer inte ur sängen, så jävla trött idag.Så nu ligger jag och inväntar "vinn Adams pengar" kan lika gärna ligga kvar och lyssna på det.
Somna i och för sig ganska sent igår så får skylla mig själv..
Om en vecka är det julafton, helt sjukt. Kom ihåg när man var liten och verkligen räknade dagarna innan jul.
Ikväll är det julbord på jobbet igen, ganska mycket, det är ju slut tampen så bara hålla i.
Fan Vik förlora igår och det blev inge snöbollskrig för mig heller=)

Nu ringer min snoozande klocka igen, världens bästa låt genom tiderna har jag på mobilen.
Jag vet när andra länkar vissa låtar på sin blogg så orkar man ofta inte lyssna men jag lovar den här är värd att lyssna på:



Kan avsluta med att Adam vann med 10-2, alltså hade han alla rätt, tror inte det finns nån som är så allmän bildad som han, Nej Veronika dags att kliva upp nuuuu.....
God morgon alla!

Kommentarer
Postat av: Anna Salmonsson

Underbara Ryan! Inte att förväxla med Bryan....vilket har hänt och det blev så väldigt fel! Kram

2009-12-17 @ 23:29:08
Postat av: NINNIE.

det roligaste är att han har håret innanför brillorna!!

2009-12-18 @ 10:54:43
URL: http://ninniesodergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0