Har tänkt mycket..

På en sak. Jag har alltid pratat om eller pratat mycket om att jag vill flytta hit och dit och resa hit och dit. Har varit på gång ett antal gånger till bla Australien, Thailand, andra städer i Sverige, för en längre vistelse. Många gånger är jag så trött på mycket att jag är så nära att ta mitt pick och pack och dra. Men det finns en sak som gör att jag får panik, vetskapen av att inte ha koll på mina vänner. Alltså kollen på att inte veta vad som händer i deras liv. Får så många gånger panik när det gått alldeles för många dagar om jag inte hört nått från eller om mina vänner. Hur skulle de då se ut om jag bodde i en annan stad?? Eller i ett annat land?? Fast har hört att dem alltid finns kvar och det vet ju jag också, men jag älskar verkligen mina vänner, de är dem bästa. Kommer jag nånsin kunna klippa navelsträngen??? Det är också de här som är det bästa med att skaffa blogg, det borde alla göra. Ångesten släpper för att känna alla måsten!



Kommentarer
Postat av: kusin

Å vilka härliga bilder. Ja vad vore man utan vänner, jag är precis som du så kär i mina fina vänner. De ska man vara rädd om. Du är min vän! älskar dig ♥♥♥

2009-12-28 @ 08:33:37
URL: http://www.somepieceofcake.blogspot.com
Postat av: ANN

Du är underbar! Förstår precis hur du känner:)

2009-12-28 @ 11:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0