Dopparedan...

Idag är det julafton. Ligger i sängen och har precis öppnat en morgon julklapp, jag har verkligen världens bästa mamma som tänker på allt. Hon är uppe med tuppen och står och bakar och lagar massa god mat, förstår inte hur hon orkar, hon är den bästa. Fick så fina Yvonne Ryding produkter av henne, day cream och cleansing lotion, de är grymma produkter, fick min kusin Lina att börja använda hennes grejer och jag kan lova det är riktigt bra om du vill ta hand om din hud.
Hade en jätte mysig och rolig kväll hemma hos pappa och Mia igår, jag och pappa grilljerade skinkan. Sen spela vi bingolotto och jag vann 400 kr och pappa 2 nya lotter, alltid kul att vinna.
Vi drack och åt gott och bytte julklappar med varandra. Sen var det dags att gå hem till mamma, som hade Pierre och Yvonne på besök. Då följde pappa och mia med in och var kvar här till 02.30 i natt, jag sov som en stock innan det=) helt slut.
Vill önska alla mina vänner och släktingar en GOD JUL! jag gjorde av med alla mina pengar på mobilen igår på bingolotto=(

Pappas och Mias kort samling på deras barn:


pappa och jag lagar skinkan=)



Julklappen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0